BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday, September 5, 2009

kite kan kawan!


amira..
awk.
sye silap.



" Dengan Nama Allah Yang Maha Menyatukan Hati.
tidak pernah berniat untuk menyakiti. tidak pernah berniat untuk membezakan hubungan. sesungguhnya aku hanya manusia. mudah alpa. leka. kekadang mudah taaksub dengan sesuatu. dan melupakan yang lain. mungkin aku yang salah. aku yang menyakitkan hati. tetapi, ketahuilah, aku manusia. bukan malaikat. " 
 syukran atas teguran. aku khilaf.

maka eratkanlah Ya Allah akan ikatannya

"Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi,
memaafkan orang lain ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat - Khalifah Abdul Malik bin Marwan"

jadi awak.. saia nan dye mnx maaf byk2..


SEKIAN